close

禮拜四去文化中心聽了場很棒的音樂劇
是我一直很喜歡的迪士尼系列
美女與野獸是其中之一
http://www.youtube.com/watch?v=DGSqt2fD4Xo&feature=player_embedded 


Tale as old as time
True as it can be
Barely even friends
Than somebody bends
Unexpectedly

Just a little change
Small, to say the least
Both a little scared
Neither one prepared
Beauty and the Beast

Ever just the same
Ever a surprise
Ever as before
Ever just as sure

As the sun will arise

Tale as old as time
Tune as old as song
Bittersweet and strange
Finding you can change
Learning you were wrong

Certain as the sun
Rising in the east
Tale as old as time
Song as old as rhyme
Beauty and the beast.

這段旋律一直在耳裡徘徊揮之不去
王子與公主一定會過著快樂的生活
好浪漫
不過就像是泡泡一戳就破了吧
可是童話故事陪伴了我的童年
還是謝謝你給我的票
讓我重溫美夢 
 


最近晚上主題應該都是迪士尼吧~~
如果我英文變好了
都是托迪士尼的福^^  

 

剛剛看了篇文章很好笑
如果一般小鬼的夢想是當總統
而雙魚小鬼的夢想則是....當火影!!!!
  
 
 
 
 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    山豬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()